ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ
Шановні мешканці Новопокровської територіальної громади!
Запрошуємо Вас взяти участь в відборі проєктів, які будуть реалізовані за кошти Громадського бюджету.
Проєкти подані на конкурс з різних територій громади.
Ознайомтеся з ідеями, які пропонують до впровадження у 2025 році.
Про відкриття голосування буде повідомлено додатково.
Будуємо разом успішну громаду."В єдності- наша сила!"
Громадський бюджет
(бюджет участі)
Новопокровської селищної територіальної громади
22 жовтня 2024 Новопокровська селищна рада затвердила Положення про Громадський бюджет (бюджет участі) Новопокровської селищної територіальної громади, який продовжує працювати в громаді з 2025 року.
Частина коштів селищного бюджету спрямовуватиметься на реалізацію ідей, які запропонують самі жителі, та які дістануть найбільшої підтримки під час голосування.
Напрямки, за якими подаються пропозиції і проєкти:
- ОСВІТА
- КУЛЬТУРА
- ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
- БЛАГОУСТРІЙ
- ВЕТЕРАНСЬКА ПОЛІТИКА
Загалом заплановано витратити на проєкти-переможці 640 тисяч гривень.
Проекти будуть спрямовані на одну з перерахованих сфер: благоустрій, освіта, охорона здоров’я, культура.
І місце- максимальна вартість проєкту становить 250 000.00 грн;
ІІ місце - максимальна вартість проєкту становить 150 000.00 грн;
ІІІ місце - максимальна вартість проєкту становить 100 000.00 гр
ІV місце- максимальна вартість проєкту становить 25 000.00 грн;
V місце – максимальна вартість проєкту становить 25 000.00 грн;
Проєкти можна подати шляхом заповнення Google форми за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCuyBosNZRKeUk4NsQOSO3_asNPsmc1kGFotr7sSQ93PGgpg/viewform?usp=sharing
НОВОПОКРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ
СОРОКОВА СЕСІЯ
РІШЕННЯ
22 жовтня 2024 р. смт Новопокровка №28 - 40/VІІІ
Про Громадський бюджет ( бюджет участі) Новопокровської селищної
територіальної громади на 2025 рік
Відповідно до статті 25,Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з урахуванням норм Бюджетного Кодексу України, з метою удосконалення діалогу між владою та громадою, залученням громадськості до розподілу коштів Новопокровської селищної територіальної громади, яка спрямована на демократичний процес обговорення громадою окремих напрямів використання бюджетних коштів, взаємодії Новопокровської селищної ради та мешканців громади до розподілу коштів місцевого бюджету для вирішення важливих питань соціально-економічного та культурного розвитку, а також для забезпечення відкритості та прозорості діяльності Новопокровської селищної ради та її виконавчих органів, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про Громадський бюджет ( бюджет участі) Новопокровської селищної територіальної громади ( далі – Положення), що додається.
2. Відділу фінансів Новопокровської селищної ради (Альоні Турчиній) під час формування бюджету на 2025 рік у рамках Громадського бюджету
( бюджету участі) пердбачити кошти на реалізацію проектів, відібраних відповідно до Положення про Громадський бюджет ( бюджет участі) у Новопокровській селищній раді та затверджених параметрів Громадського бюджету (бюджету участі) на 2025 рік. Обсяг цих коштів не може бути зменшений та перерозпоілений при прийнятті бюджету Новопокровською селищною радою.
3.Параметри Громадського бюджету ( бюджету участі) на 2025 рік затверджуються рішенням про бюджет Новопокровської селищної територіальної громади.
4. Координацію діяльності, щодо виконання цього рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Вікторію Лисенко, начальника відділу фінансів Альону Турчину, начальника відділу економічного розвитку, інвестицій, проектної діяльності та бухгалтерського обліку виконавчого комітету Ірину Ремез.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, соціально-економічного розвитку будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства, бюджету та фінансів.
Селищний голова Людмила МУРКОВИЧ
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Новопокровської селищної ради
22 жовтня 2024 року № 28-40/VIII
Положення про громадський бюджет (бюджет участі)
Новопокровської селищної територіальної громади
Положення про громадський бюджет (бюджет участі) Новопокровської селищної територіальної громади (далі – Положення) визначає основні вимоги та принципи до організації, проведення та реалізації громадського бюджетування.
Це Положення розроблене з урахуванням норм Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», який надає територіальним громадам право брати участь у процесі розроблення та ухвалення рішень щодо питань місцевого значення.
1. Визначення понять
Основні терміни, використані в цьому Положенні, мають таке значення:
1.1. Громадський бюджет- форма прямого волевиявлення жителів територіальної громади, що впроваджує інноваційні механізми залучення громадськості до розподілу коштів бюджету Новопокровської селищної територіальної громади, яка спрямована на демократичний процес обговорення громадою окремих напрямів використання бюджетних коштів.
1.2. Мешканці Новопокровської селищної територіальної громади – дієздатні громадяни України віком від 14 років, які зареєстровані або проживають на території Новопокровської селищної територіальної громади, що підтверджується офіційними документами – довідкою про місце роботи, навчання, служби чи іншими документами, що підтверджують факт проживання на території громади та внутрішньо переміщені особи, що відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» мають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи в відділі соціального захисту населення Новопокровської селищної ради.
1.3. Члени громади – громадяни України, іноземні громадяни, особи без громадянства, біженці і внутрішньо переміщені особи, від 14 років, які зареєстровані у встановленому законом порядку і проживають на території громади, які самі або батьки яких (до досягнення повноліття) мають власну або найману житлову площу (крім готелів), володіють нерухомим майном, працюють або навчаються на території громади, сплачують місцеві податки і збори або в інший спосіб підтримують громаду, її мешканців, а також шанують історію, культуру і традиції громади як особисту цінність.
1.4. Проєкт – оформлена згідно з вимогами даного Положення пропозиція, документ, що враховує план дій, комплекс робіт або послуг, задум, ідея, втілені у форму описання, обґрунтування, розрахунків, креслень, що розкривають сутність замислу та можливість його практичної реалізації. Проеєкт має за мету покращення, після його реалізації, зовнішнього вигляду населених пунктів громади, умов проживання, відпочинку та задоволення інших потреб територіальної громади.
1.5. Автор проєкту – це фізична особа віком від 14 років, яка належить до членів громади та підготувала і подала на конкурс проектну пропозицію у порядку, визначеному цим Положенням.
1.6. Конкурс – процедура визначення мешканцями Новопокровської селищної територіальної громади проектів-переможців шляхом відкритого голосування у порядку, встановленому цим Положенням, серед загальної кількості представлених для голосування проектів.
1.7. Проекти-переможці – проєкти, які за результатами голосування набрали найбільшу кількість голосів.
1.8. Робоча група – створений розпорядженням селищного голови постійно діючий орган, члени якого, в межах чинного законодавства України, координують виконання основних заходів, завдань щодо впровадження та функціонування громадського бюджету (бюджет участі) у Новопокровській територіальній громаді. Склад робочої групи затверджується розпорядженням селищного голови, не перевищує 15 осіб та формується з представників громадських організацій, депутатів селищної ради та посадових осіб селищної ради.
1.9. Головні розпорядники (розпорядники) коштів – бюджетні установи в особі їх керівників, які отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень для реалізації проєктів-переможців.
1.10. Експертиза проєкту (аналіз проекту) – це оцінка проєкту на предмет його відповідності законодавству, реалістичності і достатності бюджету проекту для його реалізації.
1.11. Пункт супроводу бюджету участі– спеціально визначене місце, у якому відповідальні особи виконують функції прийому громадян з питань бюджету участі (інформаційно-консультативна підтримка, прийом проєктів тощо).
1.12. Голосування – процес визначення мешканцями Новопокровської селищної територіальної громади від 14 років проєктів-переможців серед відібраних проектів за допомогою проведення відкритого голосування на загальних зборах відповідних старостинських округів та в адміністративному центрі громади;
1.13. Google Форми – це онлайн-сервіс, який дозволяє приймати участь у подачі проектів у рамках громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади.
1.14. Інформація про бюджет участі Новопокровської селищної територіальної громади оприлюднюється в рубриці «Бюджет участі» на офіційному сайті Новопокровської селищної ради.
2. Загальні положення
2.1. Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” надає територіальним громадам право брати участь у процесі розроблення та ухвалення рішень, зокрема, Закон запроваджує такий механізм, як місцеві ініціативи.
2.2. Фінансування громадського бюджету (бюджету участі) Новопокровської селищної територіальної громади проводиться за рахунок коштів селищного бюджету.
2.3. Загальний обсяг громадського бюджету (бюджету участі) Новопокровської селищної ради на наступний бюджетний рік складає не більше 1 відсотка затвердженого обсягу власних та закріплених доходів загального фонду селищного бюджету Новопокровської селищної ради.
2.4. За рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі) Новопокровської селищної ради можуть бути профінансовані проекти громадян України, які зареєстровані та проживають на території населених пунктів Новопокровської селищної територіальної громади, реалізація яких можлива протягом одного бюджетного року.
2.5. У випадку, коли реалізація проєкту передбачає використання земельної ділянки, остання повинна належати до земель комунальної власності.
2.6. Проєктні пропозиції у разі їх невідповідності, мають бути відкориговані чи змінені її автором таким чином, щоб орієнтовна вартість реалізації такої пропозиції не виходила поза рамки суми коштів, виділених на бюджет участі.
2.7. Зміни до пропозицій відповідно пункту 2.6 цього Положення повинні бути внесені протягом 5 календарних днів від дати отримання відповідної інформації (електронною поштою чи телефоном) її автором. У іншому випадку пропозиція буде відхилена.
3. Фінансування громадського бюджету
3.1. Фінансування громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади проводиться за рахунок коштів бюджету територіальної громади. Співфінансування від авторів проєктів, громадських та благодійних організацій, небайдужих мешканців Новопокровської селищної територіальної громади та інших членів громади не забороняється.
3.2. Термін реалізації проєктних пропозицій не повинен перевищувати одного бюджетного року.
3.3. Подані проєкти повинні бути спрямовані на визначені у цьому Положенні напрями з подальшою реалізацією на відповідній адміністративно-територіальній одиниці громади (адміністративному центрі та старостинських округах відповідно).
3.4. Напрямки, за якими подаються пропозиції і проєкти:
- ОСВІТА
- КУЛЬТУРА
- ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я
- БЛАГОУСТРІЙ
- ВЕТЕРАНСЬКИЙ ПРОСТІР
3.5. Подані для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади проєкти повинні бути спрямовані на:
- благоустрій (встановлення контейнерних майданчиків, облаштування місць для вигулу тварин, пішохідних доріжок, тротуарів, озеленення тощо);
- вуличне освітлення;
- облаштування зон відпочинку ( в т.ч. зі створенням точок вільного доступу до мережі ІНТЕРНЕТ), спортивних зон;
- організацію дозвілля (проведення спортивно-масових заходів, конкурсів, концертів, культурно-мистецьких заходів, святкування ювілейних дат, тощо), дозвілля дітей у вечірній ;
- естетичне облаштування населених пунктів;
- інші суспільно-корисні соціальні проекти.
3.6. За рахунок коштів громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади фінансуються проєкти:
- реалізація яких має бути в компетенції органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів;
- реалізація яких передбачається на землях, в приміщеннях чи інших об’єктах, які належать на праві комунальної власності Новопокровській селищній територіальній громаді;
- реалізація яких стосується лише одного об’єкта, що належить до комунальної власності (наприклад, парку, спортивного чи дитячого майданчика тощо).
3.7. Проєкти мають відповідати вимогам, встановленим цим Положенням, та наступним критеріям:
- одна заявка - один об'єкт;
- можливість реалізації протягом одного бюджетного року.
3.8. У рамках громадського бюджету не можуть прийматися до розгляду проєкти, які:
- розраховані тільки на виконання проєктної документації;
- носять фрагментарний характер (виконання одного з елементів в майбутньому вимагатиме прийняття та реалізацію подальших елементів, які об’єднуючись з цим елементом, є єдиним цілим);
- суперечать діючим програмам громади;
- передбачають річні витрати на утримання та обслуговування, що перевищують вартість реалізації проєкту;
- передбачають виключно придбання обладнання, виконання робіт з капітального та поточних ремонтів, заходів з енергозбереження, заміну парканів в комунальних закладах, установах та підприємствах громади;
- передбачають нове виробництво товарів (послуг), яке носить комерційний характер;
- передбачають створення окремих комунальних підприємств, закладів, установ організацій, залучення додаткової чисельності до штату бюджетної установи та утримання за рахунок коштів селищного бюджету;
- не є загальнодоступними для мешканців;
- суперечать чинному законодавству України.
4. Порядок подання проектів
4.1. Подаючи проєкт на реалізацію у рамках громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади, його автор засвідчує свою згоду на вільне використання селищною радою цього проєкту, ідеї, у тому числі поза межами реалізації громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади.
4.2. Для подання його автору необхідно заповнити бланк за формою згідно з додатком 1 до цього Положення та додати список членів громади від 14 років (не менше 15), які підтримують реалізацію даного проєкту. До заявки можуть додаватися фотографії, малюнки, схеми, описи, графічні зображення, додаткові пояснення тощо. При визначення вартості проєкту автор має враховувати резерв коштів у сумі, що становить 10% від вартості проєкту для покриття ризиків, пов’язаних зі зростанням цін, тощо та кошти на виготовлення проєктної документації ( в разі, якщо проєкт передбачає проведення будівельних робіт) щонайменш у розмірі 10 % від вартості будівельних робіт. В разі необхідності придбання обладнання, спортінвентарю, тощо , необхідно додавати комерційні пропозиції по кожному виду обладнання, інвентарю, тощо. При розрахунку вартості проєкту не вказуються конкретні марки, фірми – виробники. В ході реалізації проєкту допускається придбання аналогічного обладнання, інвентарю, оргтехніки, тощо.
4.3. Кожен автор, може подавати необмежену кількість проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади.
4.4. Проєкти в рамках громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади приймаються протягом 15 календарних днів з дня оголошення про початок прийому проектів громадського бюджету на сайті селищної ради у році, що передує року реалізації проектів.
Пропозиції та проекти приймаються з 01 грудня до 15 грудня.
4.5. Проєкти можна подати шляхом:
- заповнення Google форми, розміщеної на веб-сайті селищної ради.
- у паперовому вигляді через пункти супроводу бюджету участі, поштою на адресу селищної ради: поштовий індекс 42441, Дніпропетровська область, селище Новопокровка, вул. Миру, 11.
4.6. Перелік поданих проєктів оприлюднюються у розділі «Бюджет участі» на веб-сайті Новопокровської селищної ради.
4.7. Автор (автори) проєкту може у будь-який момент зняти свій проєкт з розгляду, але не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку голосування.
4.8. Об’єднання проєктів можливе за взаємною згодою авторів.
4.9. Внесення змін до проєкту можливе за взаємною згодою її автора та робочої групи.
5. Порядок розгляду проєктів
5.1. Прийом проєктів забезпечується шляхом заповнення Google Форми, в паперовому вигляді (через пункти супроводу бюджету участі, особисто, або поштою на адресу Новопокровської селищної ради). Відділ організаційного та правового забезпечення виконавчого комітету Новопокровської селищної ради веде реєстр отриманих проєктів, та разом з проєктами передає його до Робочої групи не пізніше ніж через 3 робочих дня після закінчення терміну подання проєктів.
З метою розгляду проєктних заявок і пропозицій створюється Робоча група з розгляду проєктів громадського бюджету (бюджету участі) Новопокровської селищної ради. Робоча група веде реєстр отриманих пропозицій та проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі) Новопокровської селищної ради.
5.2. Робоча група :
- протягом 1 календарного дня з дня отримання проєктів разом з реєстром від відділу документального забезпечення та кадрової роботи селищної ради здійснює аналіз повноти та відповідності вимогам заповненого бланку-заяви та додатків до всіх проєктів, які включені до реєстру поданих проєктів;
- у разі, якщо проєкт не відповідає вимогам п. 2.6-2.8 цього Положення, або підпадає під п. 2.9 цього Положення - такий проєкт відхиляється Робочою групою з обґрунтуванням причин такого відхилення;
- у разі, якщо проєктна пропозиція є неповною по своїй структурі, або заповнена не у відповідності до даного Положення, або заповнена з помилками – робоча група по телефону та /або електронною поштою повідомляє про це автора проекту з проханням надати необхідну інформацію, або внести корективи протягом 3 календарних днів з дня отримання повідомлення від робочої групи. У випадку ненадання автором інформації, не внесення автором необхідних коректив, пропозиція відхиляється робочою групою вже на етапі попередньої перевірки;
- не пізніше ніж на 5 день від дня початку перевірки проєктів згідно з цим Положенням передає копії заповнених бланків проєктів до відповідних структурних підрозділів селищної ради з метою здійснення більш детальної перевірки та оцінки кожного з них ( з використанням бланку аналізу проєктів згідно з додатком 2 до цього Положення).
5.3. Після перевірки повноти і правильності заповнення бланку пропозиції (проєкту) уповноважений робочий орган:
5.3.1. у разі, якщо проєкт не містить важливої інформації, необхідної для його реалізації та оцінки, по телефону та/або електронною поштою звертається до автора проєкту з проханням надати необхідну додаткову уточнюючу інформацію протягом 5 робочих днів;
5.3.2. розробляє детальні розрахунки вартості проєкту і підтверджує можливість його реалізації в межах суми, яка пропонується автором з урахуванням п. 3.2. цього Положення;
5.3.3. протягом 8 календарних днів з дня отримання проєктів здійснює аналіз їхнього змісту та можливості реалізації;
5.3.4. заповнені бланки аналізу з висновками щодо проєктів одразу, для проведення їх аналізу повертаються до Робочої групи.
5.4 Робоча група:
5.4.1. розглядає бланки аналізу з метою відбору проєктів, які будуть /не будуть виставлені на голосування;
5.4.2. для об’єктивного та неупередженого формування переліку проєктів, які будуть допущені до голосування, Робоча група організовує засідання з запрошенням членів міжпрофільної групи та авторів тих проєктів, які отримали негативні висновки;
5.4.3. за 2 дні до проведення засідання Робочої групи кожен член робочої групи має отримати копії (в електронному вигляді) проєктів разом з бланками аналізу з висновками;
5.4.4. за результатами засідання Робоча група формує переліки позитивно оцінених проєктів, які допускаються до голосування для визначення проєктів-переможців і негативно оцінених проєктів, які не допущені до голосування. Переліки розміщуються на офіційному сайті селищної ради протягом 2 календарних днів з дня формування цих переліків.
6. Організація голосування
6.1. Відбір пропозицій (проєктів), які пройшли попередній розгляд і були виставлені на голосування, здійснюють громадяни України, які зареєстровані та проживають на території населених пунктів Новопокровської територіальної громади.
6.2. Голосування проводиться електронно на офіційному сайті Новопокровської селищної ради у розділі «Громадський бюджет Новопокровської ТГ».
6.3. У голосуванні за проєкти від кожного старостинського округу та адміністративного центру можуть брати участь мешканці та члени громади відповідної адміністративно-територіальної одиниці віком від 14 років.
6.4. Кожен учасник голосування має право проголосувати лише за один проєкт, виставлений на голосування.
6.5. Якщо в результаті голосування два, або кілька проєктів отримали однакову кількість голосів, переможець визначається шляхом повторного голосування.
6.6. Голосування відбувається відповідно до графіка, затвердженого робочою групою.
6.7 Голосування триває протягом 10 календарних днів з дня початку голосування.
6.8. Результати електронного голосування по кожному окремому проєкту підсумовуються.
6.9. Результати голосування оприлюднюються на офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Бюджет участі» впродовж 2 робочих днів після останньої дати голосування.
7. Встановлення результатів та визначення переможців
7.1. Встановлення підсумків голосування передбачає підрахунок голосів, відданих за кожну окрему, виставлену на голосування пропозицію (проєкт), реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів з громадського бюджету (бюджету участі) Новопокровської селищної ради, та подальше укладання списків з результатами голосування.
7.2. Робоча група на своєму засіданні відповідно до результатів голосування формує та затверджує список проєктів-переможців рекомендованих до фінансування за кошти громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади.
7.3. Рейтинг та перелік пропозицій (проєктів) оприлюднюються на сайті селищної ради не пізніше 2 робочих днів від дня проведення підрахунку голосів.
7.4. Перелік проєктів – переможців виноситься на розгляд сесії селищної ради для затвердження.
7.5. Проєкти, які визначені переможцями підлягають фінансуванню за рахунок коштів, визначених для реалізації громадського бюджету у бюджеті Новопокровської селищної територіальної громади.
7.6. Відділ фінансів Новопокровської селищної територіальної громади передбачає фінансування проєктів-переможців відповідно до затвердженого робочою групою переліку проєктів, рекомендованих до фінансування.
7.7. Проєкти, що не увійшли до переліку проєктів, рекомендованих до фінансування за кошти громадського бюджету, можуть пропонуватись робочою групою на розгляд постійних профільних депутатських комісій для фінансування за рахунок інших джерел бюджету Новопокровської селищної територіальної громади.
8. Порядок звітування за результатами реалізації проектів
8.1. Пропозиції (проєкти), які перемогли за підсумками голосування в поточному році, фінансуються в рамках громадського бюджету (бюджету участі) Новопокровської селищної ради після прийняття селищною радою рішення про селищний бюджет на наступний бюджетний рік.
З цією метою головні розпорядники бюджетних коштів, до повноважень яких відноситься реалізація проєктів, забезпечують обов’язкове включення до бюджетних запитів на відповідний бюджетний період обсягів коштів, необхідних на реалізацію проєктів – переможців.
8.2. Після затвердження бюджету Новопокровської селищної територіальної громади, з урахуванням фінансування проєктів-переможців за рахунок коштів громадського бюджету, головні розпорядники бюджетних коштів, які відповідальні за реалізацію проектів:
- визначають виконавців , відповідальних осіб за реалізацію кожного проєкту;
- спільно з авторами проєктів складають перелік товарів, робіт і послуг, передбачених у проєктах;
- замовляють розробку проєктної документації на проєкт (за необхідності), проводять закупівлі (за необхідності) та укладають договори з підрядними організаціями;
- до 31 грудня – здійснюють реалізацію проектів;
- щомісяця до 05 числа надають відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Новопокровської селищної ради звіти про реалізацію проєктів громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади, за необхідності наповнюючи їх графічними зображеннями та відеороликами.
8.3. Відділ фінансів Новопокровської селищної ради узагальнює подану інформацію та публікує до 31 грудня звіт на офіційному веб-сайті селищної ради у розділі «Бюджет участі».
8.4. До прийняття рішення про визначення балансоутримувача набуті у процесі реалізації проєктів Громадського бюджету активи (матеріальні та нематеріальні) обліковуються на балансі виконавця бюджетної програми, відповідального за реалізацію проекту.
8.5. Виконавці, відповідальні за реалізацію проєктів, визначають балансоутримувачів та здійснюють повну процедуру передачі (взяття) об’єктів комунальної власності на баланс.
8.6. За потреби, виконавці, відповідальні за реалізацію проєктів, звітують перед робочою групою щодо стану реалізації, якості виконаних робіт (послуг) та відповідності фактично реалізованого проекту вимогам його автора.
9. Проведення інформаційної кампанії
9.1. У процесі реалізації громадського бюджету, при наявності відповідного фінансового ресурсу, може проводитися інформаційна кампанія, яка поділяється на такі етапи:
- ознайомлення членів територіальної громади з основними положеннями та принципами громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади з врахуванням останніх змін, а також заохочування їх до подання проєктів;
- представлення отриманих проєктів та заохочування до взяття участі у голосуванні;
- розповсюдження інформації стосовно перебігу та результатів процесу реалізації громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади.
9.2. Інформаційна кампанія повинна бути пов’язана з ідеєю громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади та робити акцент на можливості безпосереднього, відкритого та однакового впливу членів територіальної громади на відбір проектів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади.
9.3. На інформаційну кампанію громадського бюджету та організацію голосування за проєкти щороку можуть передбачатися кошти в селищному бюджеті.
9.4. Консультації стосовно громадського бюджету мають циклічний характер, тобто, повторюються кожен рік.
9.5. Процес реалізації громадського бюджету підлягає моніторингу, результати якого можуть використовуватися для впровадження змін з метою вдосконалення процесу реалізації громадського бюджету.
9.6. Зміни до цього Положення подаються за пропозицією Робочої групи з питань розробки основних положень та принципів громадського бюджету (бюджету участі) на території Новопокровської селищної територіальної громади.
Секретар селищної ради Тетяна КРЮКОВА
НОВОПОКРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
30 жовтня 2024 р. смт Новопокровка №92/1 - од
Про проведення громадського бюджету
Новопокровської селищної територіальної
громади на 2025 рік
Відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України, Положення про громадський бюджет Новопокровської селищної територіальної громади, затвердженого рішенням Новопокровської ради від 22 жовтня 2024 року № 28, з метою активізації місцевих ініціатив мешканців та громадськості Новопокровської селищної територіальної громади:
1. Створити Координаційну раду з питань громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади та затвердити її персональний склад (Додаток 1).
2. Затвердити параметри громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади на 2024рік (Додаток 2).
3. Спеціалісту з інформаційних технологій відділу організаційного та правового забезпечення виконавчого комітету тетяні Кушнір забезпечити висвітлення етапів громадського бюджету Новопокровської селищної територіальної громади на 2024 рік на офіційному вебсайті.
4.Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження здійснювати заступнику селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Вікторії Лисенко, начальнику відділу фінансів Альону Турчину, начальника відділу економічного розвитку, інвестицій, проектної діяльності та бухгалтерського обліку Ірину Ремез.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Селищний голова Людмила МУРКОВИЧ
Додаток до розпорядження
селищного голови
Новопокрвської селищної ради
Вд 30.10.2024 року №92/1-од
СКЛАД
Координаційної ради з питань громадського бюджету
Новопокровської селищної територіальної громади
зП |
ПІП |
Посада |
1 |
Продченко Володимир Єгорович |
Член виконавчого комітету Новопокровської селищної ради |
2. |
Бєлих Віктор Борисович |
Член виконавчого комітету Новопокровської селищної ради |
3. |
Марухніч Ірина Миколаївна |
Член виконавчого комітету Новопокровської селищної ради |
4. |
Ефендієва Еліна Ефендіївна |
Заступник селищного голови з гуманітарних питань |
5. |
Денисюк Олена Іванівна |
Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
6. |
Хаджиєва Марина Миколаївна |
Начальник відділу освіти селищної ради |
7. |
Кісіль Ірина Юріївна |
Бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу освіти |
8. |
Дегтярьова Наталія Володимирівна |
Депутат Новопокровської селищної ради |
9. |
Крюкова Тетяна Вікторівна |
Секретар Новопокровської селищної ради |
10. |
Матяж Віктор Леонідович |
Депутат Новопокровської селищної ради |
11. |
Гамзин Ніна Іванівна |
Депутат Новопокровської селищної ради |
12. |
Борисова Наталія Миколаївна |
Депутат Новопокровської селищної ради |
13. |
Сільчук Альбіна Олександрівна |
Керівник ГО «Світочі» |
14. |
Турчина Альона Миколаївна |
Начальник відділу фінансів Новопокровської селищної ради |
15. |
Яковенко Наталія Миколаївна |
Громадський діяч |
16. |
Панасенко Анатолій Іванович |
Громадський діяч |
17. |
Титаренко Сергій Петрович |
Керівник ГО «Злагода» |
18. |
Хирса Руслан Петрович |
Начальник відділу організаційного та правового забезпечення виконавчого комітету |
Секретар селищної ради Тетяна Крюкова
Додаток до розпорядження
селищного голови
Новопокровської селищної ради
Від 30.10.2024 року№92/1-од
ПАРАМЕТРИ
ГРОМАДСЬКОГО БЮДЖЕТ
Новопокровської селищної ради на 2025 рік
- Орієнтовний календарний план проведення громадського бюджету у Новопокровській селищній територіальній громаді:
З 01 грудня 2024 року по 15 грудня 2024 року – подача проєктів.
16 2024 року – проведення попередньої перевірки та експертизи проєктів.
17-19 грудня , доопрацювання проєктів авторами;
З 20 грудня по 29 грудня 2024 року - голосування за проєкти громадського бюджету.
30 грудня 2024 року – підведення підсумків голосування за поєкти;
31 грудня 2024 року – визначення переможців.
З 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року- реалізація проєктів та звітування.
2. Пунктами супроводу та голосування за проєкти громадського бюджету є:
- Територіальний підрозділ ЦНАП – селище Новопокровка.
- Віддалене робоче місце – ЦНАП , Іверського старостинського округу – село Іверське.
- Віддалене робоче місце – ЦНАП , Олександропільського старостинського округу – село Олександропіль.
- Віддалене робоче місце – ЦНАП , Багатського старостинського округу – село Багате.
- Віддалене робоче місце – ЦНАП , Павлівського старостинського округу – село Павлівка.
- Віддалене робоче місце – ЦНАП , Криничанського старостинського округу – село Кринички.
- «Новопокровський ліцей імені В.М. Сиволоба» - селище Новопокровка.
- Заклад загальної середньої освіти « Іверська гімназія» - село Іверське.
- Заклад загальної середньої освіти « Олександропільська гімназія» - село Олександропіль.
- Розподіл фінансування проєктів за місцями:
І місце- максимальна вартість проєкту становить 250 000.00 грн;
ІІ місце - максимальна вартість проєкту становить 150 000.00 грн;
ІІІ місце - максимальна вартість проєкту становить 100 000.00 гр
ІV місце- максимальна вартість проєкту становить 25 000.00 грн;
V місце – максимальна вартість проєкту становить 25 000.00 грн;
Співфінансування від авторів проєктів, громадських та благодійних організацій, небайдужих мешканців Новопокровської селищної територіальної громади та інших членів громади- не менше 30% від вартості проєкту.
Секретар селищної ради Тетяна КРЮКОВА