УВАГА❗️

ПОМИЛКА В ТРУДОВІЙ – СКЛАДНОЩІ З НАРАХУВАННЯМ ПЕНСІЇ

 

Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що помилки в оформленні трудової книжки – одна з причин відмови в призначенні пенсії або втрати частини страхового стажу, та, відповідно, зменшення розміру пенсійної виплати.

Для того щоб запобігти таким неприємним ситуаціям та уникнути проблем необхідно виконати наступне: 

уважно ознайомтесь з інструкцією до оформлення трудової книжки, яка є на третій сторінці обкладинки цього документа;

при прийнятті на роботу має бути відповідний запис: дата, назва посади, назва організації чи підприємства, номер та дата наказу, підпис керівника та його прізвище (ПІБ), печатка;

має бути повний запис про зміну назви підприємства або про реорганізацію, якщо такі зміни відбувались;

зверніть увагу на те, щоб в трудовій не було «дописів» іншим чорнилом до попередніх записів про прийняття чи звільнення. Такий «допис» важливо правильно оформити окремим записом. Запис має бути завірений – «доданій інформації вірити», печатка та підпис уповноваженої особи;

при зміні прізвища важливо вказати назву документу, згідно з яким відбувається зміна, вказати ким і коли виданий.

зверніть увагу на правильність назви підприємств, зафіксованих в трудовій книжці, дат, номерів наказів.

Просимо майбутніх пенсіонерів звернути увагу на оформлення та перевірити свою трудову на відповідність всім зазначеним в інструкції вимогам щодо оформлення.

 

Заступник начальника відділу

обслуговування громадян №6

(сервісний центр)

управління обслуговування громадян

ГУ ПФУ в Дніпропетровській області                         Лариса ПЕТРУК