Про Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
Про Реєстр застрахованих осіб
Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування — це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.
Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.uaможна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:
-статус особи;
-дані про набутий страховий стаж;
-відомості про страхувальників;
-відомості про періоди трудових відносин;
-відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи;
-відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
-відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
-відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
-дані пенсійної справи;
-відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.
Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.
У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.
Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” — “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.
Відповідь на звернення — у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).
Вебресурс працює з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних!
Шановні мешканці громади! Користуйтеся онлайн сервісами Пенсійного фонду України, економте свій час та бережіть здоров’я.