Про Реєстр застрахованих осіб

Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

 

Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування — це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб,  зокрема: дані  про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.uaможна отримати витяг з  Реєстру з перевірочним           QR-кодом, який містить такі дані:

-статус особи;

-дані про набутий страховий стаж;

-відомості про страхувальників;

-відомості про періоди трудових відносин;

-відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи;

-відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;

-відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;

-відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;

-дані пенсійної справи;

-відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.

Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого  електронного підпису (КЕП), або засобами  Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.

У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.

Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” — “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.

Відповідь на звернення — у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).

Вебресурс працює з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних!

 

Шановні мешканці громади! Користуйтеся онлайн сервісами Пенсійного фонду України, економте  свій час та бережіть здоров’я.