Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що з 01.10.2021 запроваджено систему отримання лікарняних листків в електронній формі (електронний лікарняний - це документ в електронній формі, який формується програмними засобами на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність). 

Пацієнтам більше не потрібно нести на роботу паперовий листок непрацездатності, щоб зафіксувати факт тимчасової непрацездатності. А роботодавці бачать необхідну інформацію про те, що їхні працівники були непрацездатні в електронному кабінеті страхувальника на порталі Електронних послуг Пенсійного фонду України.

Таким чином процес підтвердження тимчасової непрацездатності автоматизується і стає прозорішим та зручнішим для пацієнтів, роботодавців та медиків.

Коли Ви перебуваєте в медичному закладі, лікар проводить огляд та встановлює факт непрацездатності (тобто з цього дня ви “йдете на лікарняний”). В цей момент ваш лікуючий лікар створює медичний висновок про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я.

Після цього Вам на номер телефону (який внесений до ЕСОЗ) направляється СМС повідомлення (номер з 16 символів у форматі ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ ).

Із моменту, коли Ви дізналися, що Ваш лікуючий лікар сформував Вам медичний висновок про тимчасову непрацездатність, Ви маєте повідомити у будь-який доступний спосіб комунікацій Вашого роботодавця про це. Всю необхідну інформацію про Ваш е-лікарняний роботодавець зможе побачити в особистому кабінеті страхувальника на веб порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

З метою недопущення будь-яких помилок при оформленні е-лікарняних пацієнту рекомендовано:

  • детально перевіряти дані, які лікар вносить  в медичний висновок;
  • впевнитися, що після формування медичного висновку про тимчасову непрацездатність лікарем, отримано СМС повідомлення з номером цього висновку, який вказаний в електронній системі охорони здоров’я;
  • отримати СМС повідомлення від Пенсійного фонду з номером електронного листка непрацездатності;
  • поінформувати роботодавця будь-яким зручним способом, про перебування на  лікарняному;
  • у разі зміни будь-яких персональних даних необхідно, завчасно проінформувати про це роботодавця та свого лікуючого лікаря;
  • поінформувати лікаря на початку хвороби про уже відкриті лікарняні листки.

 

Канали для отримання довідкової інформації для пацієнтів

Загальну інформацію про перехід від паперових до електронних лікарняних можна дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію МОЗ: 0 800 505 201

У разі виникнення питань по створенню медичного висновка про тимчасову непрацездатність в електронній системі охорони здоров’я можна звернутися до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за номером: 16 77

Детальніше про Електронний кабінет страхувальника (роботодавця) можна дізнатися, звернувшись на гарячу лінію Пенсійного фонду України: 0 800 503 753

У разі виникнення запитань щодо оплати е-лікарняних роботодавцями можна дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію Фонду соціального страхування України за номером: 0 800 50 18 92