Шановні мешканці громади! Користуйтеся електронними та дистанційними сервісами Пенсійного фонду України, економте свій час та бережіть здоров’я
ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ГРОМАДИ!
Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує про зміну номеру телефону “гарячої лінії” у Солонянському пункті обслуговування громадян (смт Солоне) — (097) 851-58-12.
У Дніпровському сервісному центрі (смт. Слобожанське) номер телефону “гарячої лінії” залишено без змін - (073) 432-82-78.
Доводимо до вашого відома, що більшість питань, пов’язаних з пенсійним забезпеченням, можна вирішити без особистих візитів до сервісних центрів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням https://portal.pfu.gov.ua.
Довідково:
Режим роботи органів Пенсійного фонду:
Понеділок – четвер: з 08-00 до 17-00;
Обідня перерва: з 12-00 до 12-45
(під час обідньої перерви прийом громадян здійснюється в черговому режимі)
П’ятниця: з 08-00 до 15-45;
Субота, неділя: вихідні дні.
Шановні мешканці громади! Користуйтеся електронними та дистанційними сервісами Пенсійного фонду України, економте свій час та бережіть здоров’я.