ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ

ДНІПРОВСЬКОГО ТА СОЛОНЯНСЬКОГО РАЙОНІВ!

 

Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області повідомляє, що Дніпровський приміський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) та Солонянський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) реорганізовано у Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр).

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від                                 11 вересня 2020 року № 1100 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641” змінено режим роботи органів ПФУ.

 

Режим роботи:

Понеділок – четвер: з 08-00 до 17-00;

Обідня перерва: з 12-00 до 12-45

(під час обідньої перерви прийом громадян здійснюється в черговому режимі)

П’ятниця: з 08-00 до 15-45;

Субота, неділя: вихідні дні.

 

Доводимо до вашого відома, що більшість питань, пов’язаних з пенсійним забезпеченням, можна вирішити без особистих візитів до сервісних центрів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням https://portal.pfu.gov.ua.

Дистанційно звернутися за номерами телефонів “гарячих ліній”:

Дніпровський район - (073) 432-82-78;

Солонянський район - (05669) 2-34-06

 

Начальник відділу

обслуговування громадян №6

(сервісний центр)

управління обслуговування громадян

ГУ ПФУ в Дніпропетровській області                                       В. ПІДОДВІРНА

Фото без опису