Як подати документи для призначення субсидії на вебпорталі електронних послуг ПФУ
Як подати документи для призначення субсидії
на вебпорталі електронних послуг ПФУ
Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.
Це можна зробити #online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (#КЕП).
Алгоритм дій наступний:
заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
в особистому кабінеті обираємо розділ "Комунікації з ПФУ" й натискаємо на пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу";
перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми.
Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" – "Статус звернення".
Вебресурс працює з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних!
Шановні мешканці громади! Користуйтеся онлайн сервісами Пенсійного фонду України, економте свій час та бережіть здоров’я.