Як подати документи для призначення субсидії

на вебпорталі електронних послуг ПФУ

 

Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.

 

Це можна зробити #online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (#КЕП).

 

Алгоритм дій наступний: 

заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);

авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;

в особистому кабінеті обираємо розділ "Комунікації з ПФУ" й натискаємо на пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу"; 

перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;

обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;

заповнюємо відповідні поля онлайн-форми; 

додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;

натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми.

Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;  

накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.

 

За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" – "Статус звернення".

 

Вебресурс працює з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних!

 

Шановні мешканці громади! Користуйтеся онлайн сервісами Пенсійного фонду України, економте свій час та бережіть здоров’я.