Електронний кабінет страхувальника - надійний помічник роботодавця !
Електронний кабінет страхувальника - надійний помічник роботодавця !
Відділ обслуговування громадян № 6 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області інформує, що електронний кабінет страхувальника - швидкий та зручний спосіб отримання відомостей про найманих працівників на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Спектр послуг зазначеного сервісу: перегляд звітності щодо сплати єдиного внеску та відомостей про наявну заборгованість до Пенсійного фонду; доступ до інформації про застрахованих осіб; стан опрацювання звітів; усунення виявлених помилок під час формування звіту.
Крім того, в особистому кабінеті страхувальника роботодавець може самостійно отримувати електронні довідки щодо страхового стажу та розміру заробітної плати працівників. Такі довідки не потребують підпису фахівців Пенсійного фонду України, оскільки формуються у вигляді документів з QR–кодом.
У числі останніх новацій кабінету страхувальника – сервіс «Електронна трудова книжка», завдяки якому користувач має можливість сформувати звернення та подати скановані копії трудових книжок працівників та “Е-лікарняні” - процедура отримання необхідних відомостей з Електронного реєстру листків непрацездатності.
Шановні мешканці громади! Користуйтеся онлайн сервісами Пенсійного фонду України, економте свій час та бережіть здоров’я.